TERMS
Γενικοί Όροι

Όροι χρήσης του ιστότοπου APOGEE99.GR

Άρθρο 1. Θέμα

1.1. Αυτοί οι Γενικοί Όροι είναι υποχρεωτικοί για όλους τους επισκέπτες του ιστότοπου https://apogee99.gr/, που διαχειρίζεται η «Apogee 99» Ltd. (Έμπορος), μέσω του οποίου παρέχουμε τις υπηρεσίες μας στους Πελάτες μας.

1.2. Επισκεπτόμενοι το ηλεκτρονικό κατάστημα Apogee99.gr ή κάνοντας μια παραγγελία, συμφωνείτε και δεσμεύεστε από αυτούς τους Γενικούς Όρους. Αυτοί διέπουν τους όρους χρήσης του ιστότοπου και τη σύναψη συμβάσεων ηλεκτρονικής πώλησης στον ιστότοπο, καθώς και τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις του πωλητή και του αγοραστή που απορρέουν από τη συναφθείσα σύμβαση πώλησης εξ αποστάσεως.

1.3. Επιπλέον, ως προϋπόθεση για τη χρήση αυτής της Ιστοσελίδας, δηλώνετε και εγγυάστε στην Apogee99.gr ότι δεν θα χρησιμοποιήσετε αυτήν την Ιστοσελίδα για οποιονδήποτε σκοπό που είναι παράνομος, ανήθικος ή απαγορευμένος. Συμφωνείτε να μην παρεμβαίνετε ή να παραβιάζετε τα συστήματα ασφαλείας και το περιεχόμενο της Ιστοσελίδας.

1.5. Οι Όροι ενδέχεται να ενημερωθούν και να αναρτηθούν εδώ χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση. Εάν δεν συμφωνείτε να αποδεχτείτε χωρίς τροποποίηση τους όρους που ορίζονται στο παρόν, παρακαλούμε μην χρησιμοποιήσετε αυτόν τον ιστότοπο.

Άρθρο 2. Δεδομένα της «Apogee 99» Ltd.:

2.1. ΑΦΜ: 147093197

2.2. Εταιρεία: «Apogee 99» Ltd.

2.3. Νομική μορφή: Εταιρεία περιορισμένης ευθύνης, διευθυντής Yanko Dimitrov

2.4. Έδρα και διεύθυνση διαχείρισης: Bulgaria, Burgas 8000, Ferdinandova, № 72

2.5. Τηλέφωνα: 00359899266044, 00359899635333.

2.6. E-mail: apogee99@abv.bg, shop.apogee99@gmail.com, sales@apogee99.com

2.7. Εγγραφή στο μητρώο ΦΠΑ – BG147093197

Άρθρο 3. Εποπτικές αρχές

3.1. Επιτροπή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, διεύθυνση: Sofia, Ivan Evstatiev Geshov, № 15, τηλ.: 02/940 20 46 φαξ: 02/940 36 40, email: kzld@government.bg, kzld@cpdp.bg, ιστοσελίδα: https://cpdp.bg

3.2.Επιτροπή Προστασίας Καταναλωτών, διεύθυνση: 1000 Sofia, πλατεία Slaveikov, №4 А, όροφος 3, 4 και 6, τηλ.: 02/980 25 24 φαξ: 02/988 42 18, γραμμή επικοινωνίας: 0700 111 22, ιστοσελίδα: www.kzp.bg

Άρθρο 4. Χρήση του ιστότοπου

4.1.Η χρήση της Ιστοσελίδας ή ορισμένων ενοτήτων της Ιστοσελίδας απαιτεί τη δημιουργία προφίλ χρήστη, με το οποίο οι Πελάτες εγγράφονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα και παρέχουν τα απαραίτητα στοιχεία (αριθμός τηλεφώνου, e-mail, διεύθυνση παράδοσης ή/και δεδομένα για έκδοση τιμολογίου σε νομικό πρόσωπο). Οι πελάτες μπορούν επίσης να κάνουν μια παραγγελία χωρίς να δημιουργήσουν λογαριασμό στον ιστότοπο, καθώς απαιτούνται τα ίδια δεδομένα όπως κατά την εγγραφή τους, αλλά στη συνέχεια δεν δημιουργείται λογαριασμός.

4.2. Εάν χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, είστε υπεύθυνοι για τη διατήρηση της εμπιστευτικότητας του λογαριασμού και του κωδικού πρόσβασής σας, για τον περιορισμό της πρόσβασης σε αυτά και συμφωνείτε να αναλάβετε την ευθύνη για όλες τις ενέργειες που σχετίζονται με τον λογαριασμό και τον κωδικό πρόσβασής σας.

4.3. Εάν υποψιάζεστε ότι έχει παραβιαστεί η ασφάλεια του προφίλ χρήστη σας, ενημερώστε το διαχειριστή του ιστότοπου το συντομότερο δυνατό. Η «Apogee 99» Ltd. δεν ευθύνεται για ζημιές που μπορεί να προκύψουν από μη εξουσιοδοτημένη χρήση του προφίλ χρήστη σας.

Άρθρο 5. Προϊόντα

5.1. Τα προϊόντα που προσφέρονται στον ιστότοπο Apogee99.gr είναι ανταλλακτικά – εργαλεία, ανταλλακτικά για εξοπλισμό ψύξης και κλιματισμού, τελικά προϊόντα και συσκευές. Κάθε προϊόν που προσφέρεται στο Apogee99.gr έχει φωτογραφία και περιγραφή από την οποία μπορείτε να πάρετε μια σαφή ιδέα και ξεκάθαρες πληροφορίες σχετικά με τα χαρακτηριστικά και την εμφάνισή του.

5.2. Αν και καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να διασφαλίσουμε ότι οι εικόνες των προϊόντων είναι όσο το δυνατόν ακριβέστερες, έχουν ενδεικτικό χαρακτήρα και τα προϊόντα που παραδίδονται ενδέχεται να διαφέρουν από αυτές. Το Apogee99.gr διατηρεί το δικαίωμα να στέλνει στους διαδικτυακούς πελάτες του προϊόντα με ελάχιστες αποκλίσεις από τη φωτογραφία και την περιγραφή που δεν θα παρεμπόδιζαν τη χρήση του και δεν θα το έκαναν διαφορετικό από αυτό που έχετε παραγγείλει. 

Άρθρο 6. Ηλεκτρονικές παραγγελίες και σύναψη συμβάσεων

6.1. Πωλητής βάσει της σύμβασης πώλησης που έχει συναφθεί εξ αποστάσεως είναι η «Apogee 99» Ltd. Αγοραστής μπορεί να είναι οποιοδήποτε φυσικό πρόσωπο άνω των 18 ετών, καθώς και νομικό πρόσωπο. Ανάλογα με την ιδιότητα του αγοραστή (φυσικό πρόσωπο-καταναλωτής ή νομικό πρόσωπο), ενδέχεται να ισχύουν διαφορετικές νομικές διατάξεις για την προστασία που παρέχεται στους καταναλωτές.

6.2. Ο αγοραστής κάνει προσφορά για τη σύναψη σύμβασης υποβάλλοντας μια παραγγελία από τα αγαθά που προσφέρονται στον ιστότοπο, προσθέτοντάς τα στο καλάθι του. Πριν ολοκληρώσει την παραγγελία του, μπορεί να ελέγξει το καλάθι και να κάνει αλλαγές σε αυτό.

6.3. Οι συμβάσεις θεωρούνται ότι έχουν συναφθεί τη στιγμή που οι Αγοραστές λαμβάνουν επιβεβαίωση της παραγγελίας από τον Έμπορο. Μόλις η παραγγελία διεκπεραιωθεί, υπάλληλος της «Apogee 99» Ltd. επικοινωνεί με τον πελάτη μέσω τηλεφώνου ή e-mail για επιβεβαίωση. Από εκείνη τη στιγμή, η σύμβαση θεωρείται ότι έχει συναφθεί. Η σύμβαση συνάπτεται στα βουλγαρικά.

6.4. Κατά τη σύναψη σύμβασης εξ αποστάσεως μέσω τηλεφώνου, η σύμβαση τίθεται σε ισχύ και ο Χρήστης δεσμεύεται από την προσφορά από την ημέρα που ο προμηθευτής λάβει τη γραπτή συναίνεση του χρήστη ή ο Πελάτης υπογράψει τη φορτωτική από τον ταχυμεταφορέα που παρέδωσε την παραγγελία.

6.5. Η «Apogee 99» Ltd. διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την παράδοση επιβεβαιωμένης παραγγελίας σε περίπτωση που τα αγαθά δεν είναι διαθέσιμα, προσβάσιμα ή ο Πελάτης έχει παραβιάσεις άλλων συμβάσεων πώλησης με την «Apogee 99» Ltd.

6.6. Κατά την τηλεφωνική συνομιλία ή την αλληλογραφία μέσω e-mail με υπάλληλο του Apogee99.gr, ο Πελάτης διατηρεί το δικαίωμα να προσθέσει και να αφαιρέσει προϊόντα από την παραγγελία του ή να την ακυρώσει. Αλλαγές μετά το τέλος της τηλεφωνικής συνομιλίας ή της αλληλογραφίας μέσω e-mail δεν είναι δυνατές.

6.7. Όλες οι παραγγελίες εκτελούνται εντός 1 έως 3 εργάσιμων ημερών. Εάν είναι αδύνατη η τήρηση αυτής της προθεσμίας, υπάλληλος της «Apogee 99» Ltd. έχει υποχρέωση να ειδοποιήσει τον πελάτη μέσω τηλεφωνικού αριθμού ή e-mail που παρέχεται από αυτόν. Αντίστοιχα, το Apogee99.gr θα συμμορφωθεί με την επιθυμία του πελάτη ως προς το εάν θα επιβεβαιώσει ή θα ακυρώσει την παραγγελία.

6.8. Το Apogee99.gr περιλαμβάνει στη διεπαφή της ιστοσελίδας του τεχνικά μέσα για τον εντοπισμό και τη διόρθωση σφαλμάτων κατά την εισαγωγή πληροφοριών πριν από την τοποθέτηση της παραγγελίας.

6.9. Η εντολή για τη σύναψη της σύμβασης και η επιβεβαίωση της παραλαβής της θεωρούνται ληφθείσες όταν οι αποδέκτες τους έχουν τη δυνατότητα πρόσβασης σε αυτές.

Άρθρο 7. Παράδοση

7.1. Η «Apogee 99» Ltd. πραγματοποιεί παραδόσεις με αποστέλλει τις παραγγελίες με τους ταχυμεταφορείς «ACS» και «Speedy». Κάθε Πελάτης έχει το δικαίωμα να επιλέξει με ποιον από τους δύο ταχυμεταφορείς θα παραδοθεί την αποστολή του, καθώς και αν θα παραδοθεί σε γραφείο ταχυμεταφορών ή σε διεύθυνση που θα ορίσει ο Πελάτης. Το ηλεκτρονικό κατάστημα Apogee99.gr υπολογίζει αυτόματα την τιμή για την παράδοση των παραγγελθέντων αγαθών.

7.2. Σε περίπτωση λάθους στους υπολογισμούς, ο Έμπορος διατηρεί το δικαίωμα να επανυπολογίσει την αξία της παράδοσης, καθώς έχει την υποχρέωση να ενημερώσει τον πελάτη και να συμμορφωθεί με την απόφασή του σχετικά με την παραγγελία του.

7.3. Η παράδοση όλων των αποστολών πραγματοποιείται εντός 1 έως 3 εργάσιμων ημερών, αρχής γενομένης από την ημέρα επιβεβαίωσης της παραγγελίας. Ο Έμπορος δεν ευθύνεται για καθυστέρηση σε περίπτωση που η καθυστέρηση οφείλεται στον κούριερ ή σε άλλες περιστάσεις ανωτέρας βίας. 

7.4. Πριν από την υπογραφή του πιστοποιητικού παραλαβής μεταξύ του Πελάτη και του ταχυμεταφορέα για την αποδοχή της αποστολής, τα εμπορεύματα θα πρέπει να ελεγχθούν προσεκτικά από τον Πελάτη ή από εξουσιοδοτημένο από αυτόν πρόσωπο. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ζημιά που προέκυψε κατά τη μεταφορά των εμπορευμάτων, η «Apogee 99» Ltd. δεν ευθύνεται για την εξυπηρέτηση εγγύησης αυτών των εμπορευμάτων.

7.5. Ο Πελάτης πρέπει να ειδοποιήσει αμέσως τον κούριερ και την «Apogee 99» Ltd. για τυχόν ζημιές, κρούσεις και άλλες ζημιές που διαπιστωθούν κατά την παράδοση. Ο Πελάτης θα πρέπει να υπογράψει πρωτόκολλο ζημιών στην παρουσία του κούριερ, στο οποίο περιγράφονται λεπτομερώς τα ελαττώματα που εντοπίστηκαν και να επικοινωνήσει αμέσως με διαχειριστή του Apogee99.gr μέσω των αναφερόμενων αριθμών επικοινωνίας – 00359899266044, 00359899635333.

7.6. Σε περίπτωση που ο Πελάτης δεν έχει παρατηρήσεις κατά την αποδοχή των αγαθών, όλες οι επόμενες αξιώσεις για εξωτερικά ορατά ελαττώματα στα προϊόντα που παραλήφθηκαν, καθώς και μικρές αποκλίσεις, θεωρούνται αβάσιμες και δεν πρέπει να γίνουν δεκτές.

Άρθρο 8. Τιμή και τρόποι πληρωμής

8.1. Για κάθε προϊόν αναγράφεται η τιμή μονάδας του συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ. Για ορισμένα από τα προϊόντα το Apogee99.gr ορίζει εκπτώσεις στις τιμές για την αγορά συγκεκριμένων ποσοτήτων.

8.2. Η τιμή που αναγράφεται στην επιβεβαίωση της παραγγελίας είναι η τελική τιμή για τον Πελάτη. Περιλαμβάνει όλους τους φόρους και τα έξοδα αποστολής. Η τιμή για την παράδοση των εμπορευμάτων υπολογίζεται ανάλογα με την αξία της παραγγελίας και τον επιλεγμένο τρόπο πληρωμής.

8.3. Ο Έμπορος αποδέχεται τους ακόλουθους τρόπους πληρωμής με αποστολή των δεμάτων μέσω των ταχυμεταφορών ACS ή Speedy:

  • τραπεζική μεταφορά με προτιμολόγιο – όταν επιλέγετε αυτόν τον τρόπο πληρωμής, θα πρέπει να πραγματοποιήσετε τραπεζική μεταφορά στον λογαριασμό της «Apogee 99» Ltd. Η παραγγελία σας θα εκτελεστεί μετά τη λήψη της τραπεζικής μεταφοράς·
  • πληρωμή με τραπεζική κάρτα Visa, Mastercard, Maestro.

Η πληρωμή γίνεται μέσω εικονικό τερματικό POS, για το οποίο η «Apogee 99» Ltd. έχει συνάψει συμβόλαιο. Αρνούμαστε να δεχτούμε πληρωμή με τραπεζική κάρτα που λήγει εντός πέντε ημερών από την υποβολή της παραγγελίας.

  • αντικαταβολή – η πληρωμή γίνεται κατά την παραλαβή των εμπορευμάτων από τον πελάτη στον κούριερ·
  • ταχυδρομικό έμβασμα – μόνο για αποστολές που παραδίδονται στη Βουλγαρία.

8.4. Όσον αφορά τις νομοθετικές αλλαγές σχετικά με τα ταχυδρομικά εμβάσματα, το Apogee99.gr θα πρέπει να σας ενημερώσει για τα ακόλουθα:

Αγαπητοί πελάτες,

Για την πληρωμή που πραγματοποιείτε μέσω «Αντικαταβολής», ο ταχυδρομικός φορέας (ταχυμεταφορέας/αποστολέας) εκδίδει Απόδειξη Ταχυδρομικής Μεταφοράς για το οφειλόμενο ποσό. Αυτή η απόδειξη είναι ένα νομικά αναγνωρισμένο έγγραφο, που απαλλάσσει τον έμπορο (Apogee99.gr) από την υποχρέωση έκδοσης απόδειξη.
Το Apogee99.gr ζητά από όλους τους πελάτες του να κρατήσουν την απόδειξη ταχυδρομικής μεταφοράς, καθώς και όλα τα άλλα συνοδευτικά έγγραφα (απόδειξη εμπορευμάτων, τιμολόγιο για νομικά πρόσωπα κ. ά.) καθ' όλη τη περίοδο της εγγύησης των παραγγελθέντων προϊόντων.

Για αναφορά βλ.:

άρθρο. 3, εδ. 1· άρθρο. 25, εδ. 1 του κανονισμού αριθ. Н-18/2006
άρθρο 25, εδ. 3, σημείο. 4· άρθρο 113, εδ. 3· άρθρο 118· άρθρο 119 του Νόμου περί Φόρου Προστιθέμενης Αξίας
άρθρο 112 του Κώδικα Φόρου Προστιθέμενης Αξίας

Άρθρο 9. Δικαίωμα υπαναχώρησης

9.1. Οι πελάτες-καταναλωτές έχουν το δικαίωμα να επιστρέψουν τα αγαθά που αγόρασαν από εμάς εντός 30 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς. Εάν ο αγοραστής βάσει της σύμβασης δεν έχει την ιδιότητα του «καταναλωτή» κατά την έννοια της § 13 των Συμπληρωματικών Διατάξεων του Νόμου περί της  Προστασίας των Καταναλωτών, αυτός δεν έχει δικαίωμα υπαναχώρησης.

9.2. Ο χρήστης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει τα αγαθά που αγόρασε εντός της αναφερόμενης προθεσμίας, μόνο στις περιπτώσεις που το προϊόν/τα προϊόντα πληρούν τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

  • δεν έχουν κατεστραμμένη εμπορική εμφάνιση – δεν έχουν σημάδια χρήσης, γρατσουνιές ή άλλες ζημιές·
  • δεν βρίσκονται σε κατεστραμμένη αρχική συσκευασία·
  • διατίθεται η πλήρης συνοδευτική τεκμηρίωση για το προϊόν – κάρτα εγγύησης, οδηγίες κ.λπ. έγγραφα·
  • διατίθενται όλα τα έγγραφα που αποδεικνύουν τη σύμβαση αγοραπωλησίας – απόδειξη ταχυδρομικής μεταφοράς (που αντικαθιστά τη φορολογική απόδειξη), απόδειξη εμπορευμάτων ή τιμολόγιο.

Πριν επιστρέψετε τα εμπορεύματα, πρέπει να επικοινωνήσετε με το Τμήμα παραπόνων στο τηλέφωνο – 00359899266044.

9.3. Περιπτώσεις, στις οποίες ο Έμπορος μπορεί να αρνηθεί να δεχθεί τα επιστρεφόμενα αγαθά:

  • το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί·
  • η συσκευασία είναι κατεστραμμένη ή ελλιπής – λείπουν από το σετ αξεσουάρ ή/και έγγραφα που συνοδεύουν την πώληση, φυλλάδια, περιγραφές, κάρτα εγγύησης κ.λπ., με τα οποία παραδόθηκε·
  • στο προϊόν υπάρχουν σημάδια φθοράς, γρατσουνιές, γδαρσίματα, σημάδια κρούσεων, διαβροχή και άλλες ζημιές στην ποιότητα του προϊόντος·
  • το προϊόν έχει ανοιχτεί και/ή επισκευαστεί από μη εξουσιοδοτημένα άτομα·
  • το προϊόν δεν χρησιμοποιήθηκε για τον προορισμό του·
  • κατά την εγκατάσταση του προϊόντος δεν έχουν τηρηθεί οι σχετικές οδηγίες.

9.4. Το δικαίωμα υπαναχώρησης της παραγγελίας δεν ισχύει στις ακόλουθες περιπτώσεις:

  • όταν ο Πελάτης έχει υποβάλει παραγγελία για την παράδοση των αγαθών από άλλο έμπορο (drop shipping). Στην περίπτωση αυτή, ο χρόνος παράδοσης παρατείνεται και δεν ισχύουν οι γενικοί χρόνοι παράδοσης. Ο Χρήστης/Πελάτης οφείλει πληρωμή για το προϊόν και η προκαταβολή δεν επιστρέφεται·
  • όταν κατασκευάζουμε προϊόντα (στεγανωτικά ή θερμαντήρες) κατά παραγγελία του πελάτη.

Σε αυτές τις περιπτώσεις ο Πελάτης οφείλει πληρωμή για το προϊόν και η προκαταβολή δεν επιστρέφεται.

9.5. Τα έξοδα μεταφοράς για την επιστροφή των εμπορευμάτων επιβαρύνουν τον πελάτη, εκτός από την περίπτωση που το προϊόν που αποστέλλεται από τον Έμπορο διαφέρει από αυτό που παρήγγειλε ο Πελάτης.

Η διεύθυνση για την επιστροφή των αποστολών είναι η εξής: Burgas, Ferdinandova, № 78 (αποθήκη της «Apogee 99» Ltd.)

9.6. Εάν το επιθυμείτε, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το «Τυπικό έντυπο για την άσκηση του δικαιώματος άρνησης για ηλεκτρονικές αγορές» – https://kzp.bg/standarten-formulyar-za-uprazhnyavane-pravo-na-otkaz-pri-online- pokupki

9.7. Όταν ο χρήστης έχει ασκήσει το δικαίωμά του να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, ο Έμπορος επιστρέφει όλα τα ποσά που έλαβε από τον Χρήστη, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και το αργότερο εντός 14 ημερών από την ημερομηνία κατά την οποία ειδοποιήθηκε η απόφαση του Χρήστη να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση.

9.8. Ο Έμπορος υποχρεούται να επιστρέψει τα ποσά που έλαβε χρησιμοποιώντας τα ίδια μέσα πληρωμής που χρησιμοποίησε ο Χρήστης στην αρχική συναλλαγή, εκτός εάν ο Χρήστης έχει εκφράσει τη ρητή συναίνεσή του να χρησιμοποιήσει άλλο μέσο πληρωμής και υπό την προϋπόθεση ότι αυτό δεν επιβαρύνει τον Χρήστη.

Άρθρο 10. Νομική εγγύηση, παράπονα και εξυπηρέτηση μετά την πώληση

10.1. Σύμφωνα με τις διατάξεις της βουλγαρικής νομοθεσίας, η «Apogee 99» Ltd. ευθύνεται έναντι των φυσικών προσώπων-καταναλωτών για κάθε έλλειψη συμμόρφωσης που υπάρχει κατά την παράδοση του αγαθού ή καθίσταται εμφανής εντός 2 ετών από τη στιγμή αυτή. Όσον αφορά τους πελάτες-νομικά πρόσωπα, η περίοδος εγγύησης είναι 1 έτος. 

10.2. Εάν έχετε οποιαδήποτε παράπονα σχετικά με ελαττώματα των προϊόντων που λάβατε, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email – apogee99@abv.bg, shop.apogee99@gmail.com, sales@apogee99.com

10.3. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αποδεχτούμε το παράπονο, εάν ο Πελάτης δεν μπορεί να αποδείξει ότι έχει αγοράσει το προϊόν από εμάς (δεν μπορεί να υποβάλει απόδειξη, τιμολόγιο, φορτωτική από τον κούριερ ή κάρτα εγγύησης).

10.4. Το δικαίωμα παραπόνου μπορεί να ασκηθεί μέχρι την παρέλευση 2 ετών από την ημερομηνία παράδοσης των καταναλωτικών αγαθών, αλλά το αργότερο δύο μήνες από τη διαπίστωση μη συμμόρφωσης με τα συμφωνηθέντα.

10.5. Η «Apogee 99» Ltd. παρέχει εξυπηρέτηση μετά την πώληση για τα ακόλουθα προϊόντα:

  • θερμάστρες υπερύθρων των μαρκών SUNDEAR, KUMTEL και MOEL. Η «Apogee99» Ltd. είναι εισαγωγέας αυτών των αγαθών. Για αυτές τις μάρκες προσφέρουμε εξυπηρέτηση κατά την περίοδο της εγγύησης και μετά από αυτήν·
  • εργαλεία για ψυκτικό εξοπλισμό των μαρκών VALUE και REFCO.

Άρθρο 11. Απαλλαγή του Εμπόρου

11.1. Η «Apogee99» Ltd. δεν ευθύνεται σε περίπτωση ανωτέρας βίας, τυχαίων γεγονότων, τεχνικών λόγων που εμποδίζουν την πρόσβαση στην Ιστοσελίδα, καθώς και άλλων περιστάσεων στις οποίες ο Έμπορος δεν έχει κανέναν έλεγχο, συμπεριλαμβανομένων εντολών των αρμόδιων κρατικών αρχών.

11.2. Η «Apogee99» Ltd. δεν ευθύνεται για ζημιές που προκαλεί ο Χρήστης σε οποιονδήποτε τρίτο από τη χρήση αυτού του Ιστότοπου ή από τη χρήση υπερσυνδέσμων σε άλλους ιστότοπους. Ο Έμπορος δεν έχει ελέγξει όλους τους ιστότοπους που συνδέονται με αυτόν και δεν είναι υπεύθυνος για το περιεχόμενο οποιουδήποτε τέτοιου συνδεδεμένου ιστότοπου.

11.3. Η «Apogee99» Ltd. δεν ευθύνεται για ζημιές από σχόλια, απόψεις και δημοσιεύσεις στα προϊόντα, στις ειδήσεις και στα άρθρα στην πλατφόρμα.

11.4. Διατηρούμε το δικαίωμα να μην εξυπηρετούμε πελάτες για τους οποίους υποπτευόμαστε ότι έχουν συμπληρώσει ψευδή και ανακριβή προσωπικά στοιχεία και στοιχεία επικοινωνίας.

11.5. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε προφίλ πελατών που έχουν συμπληρώσει προφανώς ανακριβείς ή ψευδείς πληροφορίες σχετικά με τον εαυτό τους, τη διεύθυνσή τους, τη διεύθυνση παράδοσης ή τα στοιχεία επικοινωνίας τους.

11.6. Διατηρούμε το δικαίωμα να μην εκτελέσουμε παραγγελίες από χρήστες που ακυρώνουν συστηματικά τις παραγγελίες τους.

11.7. Το υλικό που δημοσιεύεται στον Ιστότοπο μπορεί να περιλαμβάνει τεχνικά, τυπογραφικά ή φωτογραφικά λάθη. Η «Apogee99» Ltd. δεν εγγυάται ότι τα υλικά της είναι ακριβή, πλήρη ή επικαιροποιημένα. Ο Έμπορος μπορεί να κάνει αλλαγές στα υλικά ανά πάσα στιγμή χωρίς προειδοποίηση.

Άρθρο 12. Αντικείμενα πνευματικών δικαιωμάτων

12.1. Αντικείμενα πνευματικών δικαιωμάτων είναι όλες οι φωτογραφίες που δημοσιεύονται στον ιστότοπο apogee99.gr και φέρουν υδατογράφημα, καθώς κάτοχος αυτών των δικαιωμάτων είναι η «Apogee99» Ltd. Όλα τα κείμενα στον ιστότοπο περιέχουν πληροφορίες που είναι δημόσια και των οποίων ο κάτοχος των πνευματικών δικαιωμάτων έχει παραιτηθεί ή είναι άγνωστος.

12.2. Όλα τα αγαθά που προσφέρονται από τον Έμπορο έχουν 24μηνη νόμιμη εγγύηση συμμόρφωσης. Ακολουθώντας τους συνδέσμους παρακάτω μπορείτε να λάβετε γνώση του Νόμου περί προστασίας των καταναλωτών, του Νόμου περί παροχής ψηφιακού περιεχομένου, ψηφιακών υπηρεσιών και πώλησης αγαθών, του Νόμου περί ηλεκτρονικού εμπορίου, με τους οποίους συμφωνείτε όταν χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα μας apogee99.gr.

Άρθρο 13. Λήξη σύμβασης

Η σύμβαση λύεται στις ακόλουθες περιπτώσεις:

  • μετά την ακριβή εκτέλεση·
  • με αμοιβαία συμφωνία των μερών·
  • με ακύρωση της σύμβασης, ως αποτέλεσμα υπαίτιας μη εκπλήρωσης οποιουδήποτε από τα μέρη και σύμφωνα με τις διατάξεις του Νόμου περί παροχής ψηφιακού περιεχομένου, ψηφιακών υπηρεσιών και πώλησης αγαθών·
  • εάν υπάρχουν άλλοι λόγοι που προβλέπονται στη βουλγαρική νομοθεσία και στη νομοθεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Άρθρο 14. Εφαρμοστέο δίκαιο και δικαιοδοσία

14.1. Στις συναφθείσες συμβάσεις εφαρμόζεται το βουλγαρικό δίκαιο.

14.2. Σε περίπτωση διαφωνίας θα αναζητηθούν τρόποι για την εκούσια διευθέτησή της και αν είναι αδύνατο να επιτευχθεί μια τέτοια λύση – με δικαστική εντολή των βουλγαρικών δικαστηρίων

14.3. Σε περίπτωση διαφωνίας ο Χρήστης μπορεί να χρησιμοποιήσει την ηλεκτρονική πλατφόρμα για την επίλυση καταναλωτικών διαφορών που διατηρεί η Ευρωπαϊκή Επιτροπή στην ακόλουθη ηλεκτρονική διεύθυνση – https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=BG

Άρθρο 15. Άλλες πληροφορίες

15.1. Οι χρήστες μας έχουν το δικαίωμα να γνωρίζουν όλες τις λεπτομέρειες του προϊόντος πριν το αγοράσουν. Προσπαθούμε να δημοσιεύουμε όλες τις πληροφορίες για κάθε ένα από τα προϊόντα μας, ώστε να μπορείτε να κάνετε μια τεκμηριωμένη επιλογή.

15.2. Ωστόσο, εάν έχουμε παραλείψει να αναφέρουμε πληροφορίες για κάποιο συγκεκριμένο προϊόν ή θέλετε να κάνετε έρευνα σχετικά με τα χαρακτηριστικά, τις επιλογές, τα υλικά, την υποστήριξη, τα αξεσουάρ ή τα συμπληρωματικά εργαλεία του, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί για να σας δώσουμε όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες.

15.3. Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις σχετικά με τους Γενικούς Όρους μας, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας ή μέσω email – apogee99@abv.bg, shop.apogee99@gmail.com, sales@apogee99.com, office@apogee99 .com

Οι Γενικοί Όροι τροποποιήθηκαν τελευταία φορά στις 19.01.2024